گزارش توزیع بولتن شمارۀ ۲

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کمیتۀ عمل سازماندۀ کارگری، در دومین ماه از اعلام موجودیتش، در روزهای آخر آبان ۹۶ اقدام به توزیع نسخۀ کاغذی دومین شماره از «نشریۀ سازماندۀ کارگری» در شهرک‌های فرهنگیان تهران و کرج کرد. نشریۀ شمارۀ ۲ متمرکز بر مطالبات معلمان، اعتراضات آنان و فعالیت کمیته برای دخالتگری در این اعتراضات بود. از سوی دیگر آغاز ماه مهر و اخذ فراگیر شهریه‌های اجباری و محرومیت از تحصیل میلیون‌ها کودک، مطالبۀ عمومی «حق تحصیل رایگان تا مقطع عالی» را بالأخص در محور دومین نشریۀ سازماندۀ کارگری قرار داد. به همین دلیل نیز شهرک‌های کارگری فرهنگیان که هزاران معلم و کارمند آموزش و پروش را در خود اسکان داده‌اند محل مناسبی برای توزیع هدفمند نسخۀ کاغذی این نشریه بود.

نشریه سازمانده کارگری

مخاطب این نسخه از نشریه، معلمان پیشرو بودند؛ یعنی کسانی که عملاً موتور محرک جنبش اعتراضی معلمان‌ بوده و آن را زنده نگه داشته‌اند. تلاش ما بر آن بوده تا ارتباطی ارگانیک میان کمیته و این دسته از پیشروها برقرار کنیم. ایجاد این ارتباط ارگانیک را ما از دو طریق دنبال می‌کنیم: اولاً از طریقِ مطالبات مطرح‌شده در جنبش زندۀ اعتراضی معلمان و ثانیاً از طریقِ رساندنِ نشریۀ سازماندۀ کمیته به دست آن‌ها.

علاوه بر توزیع نشریه، تعدادی اعلامیه‌ای که فعالین ما سابقاً در تجمع اعتراضی معلمان پخش کرده‌بودند نیز در فضای عمومی این شهرک‌ها نصب شد.

لينک کوتاه مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *