اطلاعیه: افراد علنی‌کار

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اطلاعیه:

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، کمیتۀ عمل سازمانده کارگری به‌عنوان یک سازمان مخفی فاقد هرگونه عضو یا نمایندۀ علنی است. هرگونه تداعی یا انتساب از سوی افرادی با هویت علنی در جمع‌ها و محافل داخلی به این تشکل، خلاف سبک کار سازماندهی و رویۀ ماست و تنها مرجع صحت و سقم ادعای ارتباط تشکیلاتی هر فردی با این کمیته تنها و تنها ایمیل یا حساب کاربری «تماس با ما»ی کمیته است.

ضمناً کمیته بنا به ماهیت کار خود، روزانه پیام‌های خصوصی زیادی از افراد مختلف دریافت می‌کند که در آن‌ها پیام‌دهندگان دربارۀ مسائل مختلف از ما مشورت خواسته یا گفتگو می‌کنند. هیچ‌یک از این گفتگوهای الزاماً به معنی تأیید سیاسی یا سلامت امنیتی پیام‌دهنده نیست و ایضاً تصویر گفتگوی افراد پیام‌دهنده با حساب «تماس با ما» دال بر هیچ نوع ارتباط خاص تشکیلاتی با این افراد نیست.

کمیته عمل سازمانده کارگری – اردیبهشت ۹۷

تکمیلیه (به روزرسانی): متاسفانه برای چندمین بار افرادی به گوش ما رسانده‌اند که افراد علنی ادعای ارتباط با این کمیته را داشته‌اند که مجدداً هشدار داده میشود نه فقط به این افراد مطلقاً اعتماد نشود بلکه اگر با چنین فرد یا افراد علنی که چنین دعاوی کردند مواجه شدید آن را به کمیته گزارش دهید – با تشکر

لينک کوتاه مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *